9.01.2009

Ve Cisse ayrılmayı kafaya koydu

Geçen sezon olduğu gibi bu sezonda kampa geç katıldığı için Eur 200.000- ceza alan E.Cisse artık gitmeyi iyice kafaya koydu.
Şuan Monaco, Marsilya ve Lens, Cisse ile ilgilenen takımlar.
Cisse'nin Fransız basınına yaptığı açıklamaya göre; Beşiktaş'lı yetkililerden gitmesi konusunda her türlü kolaylığın sağlanacağının sözünü aldığını ve Ocak ayında gidemezse zaten Beşiktaş ile olan kontratının bittiğini, uzatmayacağını dile getirdi. Beşiktaş ile Avrupa Kupasında oynadığınıda dile getiren Cisse, ben Ligue 2'de mücadele edecek olsaydım Strasbourg beni istiyordu o zaman oraya giderdim hemde eski dostlarım Gregory Paisley ve Pierre Ducrocq ile aynı takımda mücadele ederdim diye açıklama yaptı. Bu durumda Fransa'da Cisse'nin yetkilendirdiği kişiler ile irtibata geçen Monaco ve Marsilya'nın teklifleriyle önümüzde ki günlerde tekrar görüşeceklerini söyledi.

Yorumum:
Açıkçası bu saatten sonra Cisse'nin 1 maç dahi Beşiktaş forması giymesinin anlamı yoktur. Evet kaliteli ve orta sahayı toparlayan bir futbolcudur fakat sıradan bir oyuncu olduğundan alternatifleri hemen üretilebilecektir. Tabi bu yönetim ve bu genç yeteneklere karşı oluşmuş olan bir antipatiden sonra yerine nasıl bir oyuncu üretilir onu bilemem...

Altuğ AKTAŞ

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder