7.01.2009

Kocaelispor

Vay be resime bak...
Ne güzel kadro var karşımızda...
Acaba hangileri kaldı hangileri gitti bu kadrodan...
Çok sevinmiştim Kocaelispor Süper Lig'e çıkınca ama maalesef hüsran ile geçti bu 16 maçlık periyot.
Önce Engin hoca takımı bıraktı sonra Yılmaz Vural...
İşin ilginç yanı sezona transferleri yaparken her imza töreninde Büyükşehir Belediye Başkanı İbrahim Karaosmanoğlu'da bulunuyordu. Her transferde kulübe yardımda bulunacağını en azından sözleriyle belirtiyordu. Zaten geçtiğimiz sezon takım Şampiyonluk kupasını aldığında da kupayla şov yapanda kendisiydi.
Takım kötüye gitmeye başladı ve Başkan Serhan Gürkan, Belediye Başkanın'dan yardım talep etti ama "yerel seçimler" öncesi olmasına rağmen Karaosmanoğlundan olumsuz cevap aldılar.
Serhat Akın, Musa Büyük, Yılmaz Vural takımdan ayrıldı derken şuan 9 oyuncu TFF'ye başvuruda bulunmuş ve serbest kalmaları için izin çıkmasını bekliyorlar.
Özellikle yabancı oyunculardan Cesar ve Fran Sergio şuan ne yapacağını bilemiyor.
TFF'ye başvuruda bulunan ve bu sürecin yasal olarak sonuçlanaacğı tarihler aynen şöyle;
Serdar Kulbilge - 12 Ocak, Murat Hacıoğlu - 15 Ocak, Volkan Bekiroğlu - 16 Ocak, Ufuk Çam - 17 Ocak, Kemal Aslan - 18 Ocak, Taner Gülleri - 20 Ocak, Bülent Bölükbaşı - 22 Ocak, Özgür Bayer - 23 Ocak, Semavi Özgür - 25 Ocak.
Serhat ile Musa'yı da bu listeye eklediğimizde tam 11 oyuncu takımdan ayrılacağa benziyor.
Bu listeden Taner, Bülent ve Serhat'ın toplu şekilde Konyaspor'a transfer olacağı dedikoduları şimdiden ortalığı karıştırıyor.
VE ÇOK SICAK GELİŞME
Kaan Dobra'da takımdan ayrılacağını açıkladı.
Ben bu satırları yazarken Antalya'da bulunan Kaan Dobra, açıklama yaparak; "Kocaelispor’u yanlış tanımışım. Bir takım ancak bu kadar kötü yönetitilir. Ben artık Kocaelispor’lu değilim. İzmet’ten taşınacağım. Demek ki ben bu memlekete layık olamamışım. Şunu çok iyi bilsinler ben sıradan bir Serhan Gürkan değilim Kaan dobrayım. Yıllarımı verdim. Ben değil Kocaelispor kaybetti" dedi ve 13:45 uçağına bilet alarak Antalya'dan ilk uçak ile ayrılma kararı aldı.
Bu durumda aslında bu bölüme kadar yazdıklarımda değişmiş oluyor.
Bunlar devam ederken Nijeryalı Akeem Agbetu Antalya'ya denenmek üzere geliyor. Peki bu adamı davet ederlerken acaba parasını alamayan yerli yabancı futbolcuların nasıl etkileneceğini hiç düşünmüyorlar mı?

Kocaelispor, çok kötü yolda. Umarım yerel seçimlere kadar bu işe bir çözüm bulurlar.

Altuğ AKTAŞ

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder