2.02.2009

Balili Türk oluyor. Atakan Uygun sahaya çıkıyor...

Kupa maçında Galatasaray ile oynadıkları maçın sonrasında Galatasaray'lı taraftarların yoğun küfürüne maruz kalan Balili, bütün küfür edenlere cevabını verdi;
Yakın zamanda Türk olacak olan Balili, yeni kimliğinde Atakan Uygun adını ve soyadını kullanacağını dile getiren Balili, "Bana neden küfür ediyorlar anlamıyorum. İsrail'de doğmam, ülkenin uyguladığı siyasi adımları kabul etmem anlamına gelmez. Bende savaş olsun istemiyorum ve İsrail'in yaptıklarını kabul edemiyorum" dedi.
Kendisine küfür edenlere ise; "Bana küfür edenler acaba Türkiye Cumhuriyeti vatandaşı olduğumda nasıl küfür edecekler merak ediyorum. Sivas'ta da Kahrolsun İsrail diyorlar ama Yaşasın Balili diye devam ediyorlar" dedi.
2003 yılında İstanbulspor ile Türkiye'de oynamaya başlayan Balili, Türkçeyide yeterince iyi konuşuyor. 30 yaşında olmasa belki iç transferi ayağa kaldırabilirdi ama en azından önümüzdeki 3-5 sene daha Türkiye liglerinde top oynamasını kolaylaştıran bir adım atmış olacak.

Altuğ AKTAŞ

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder