10.02.2009

IMKB'nin bugün BJK'den istediği rapor: 2/3 ZARAR

***BJKAS*** BESIKTAS FUTBOL YATIRIMLARI SANAYI VE TICARET A.S.'NDEN GELEN YAZI:

***BJKAS*** BESIKTAS FUTBOL YATIRIMLARI SANAYI VE TICARET A.S.'NDEN GELEN YAZI:
KONU: SERMAYE PIYASASI KURULU'NUN TEBELLUG TARIHI 10.02.2009 OLAN, 04.02.2009
TARIH VE 1084 SAYILI YAZISI ILE ISTENEN ACIKLAMADIR. 30.11.2008 TARIHLI
FINANSAL TABLOLARIMIZDA SIRKETIMIZ OZSERMAYESININ 2/3'DEN FAZLASININ
YITIRILDIGINDEN BAHISLE BIR OZEL DURUM ACIKLAMASI ISTENMEKTEDIR. SIRKETIMIZIN
10.02.2009 TARIH VE 05 NOLU YONETIM KURULU KARARINDA, SPK'NUN 05.09.2005 TARIH
VE 35/1105 SAYILI KARARINDA BELIRTILEN ACIKLAMALAR CERCEVESINDE, SIRKETIMIZ
AKTIFININ 'MAKUL DEGER' YONTEMI ILE DEGERLENDIRILMESI KONUSUNDA KARAR
ALINMISTIR. BU KONU ILE ILGILI OLARAK, BAGIMSIZ DENETIM RAPORUNUN HAZIRLANMASI
VE GEREKLI HERTURLU ISLEMIN YAPTIRILMASI ICIN SIRKET GENEL MUDURU' NUN
YETKILENDIRILMESINE KARAR VERILMISTIR. MAKUL DEGER INCELEMESININ SONUCU AYRICA
BIR OZEL DURUM ACIKLAMASI ILE YATIRIMCILARIN BILGILENDIRILMESI SAGLANACAKTIR. ***BJKAS***


Bu ne demek biliyor musunuz?
Beşiktaş Jimnastik Kulübü'nün Borsa'da işlem gören şirketinin 2/3'den fazlası kaybedilmiştir...
Kazayla 3/3'ü yani tamamı kaybedilse ne olacaktı acaba?
Bir stoperde aranan bütün özelliklere sahip olan Gordon'u transfer ederken borsa'ya bilgi geçen ve anında bjk.com.tr de de açıklayan, Gordon'u bedelsiz gönderip yerine Maradona denebilecek bir oyuncu olan Seric'i transfer ederken borsaya yapılan açıklamayı anında bjk.com.tr de açıklayan, Seric'i bedelsiz gönderip yerine 30 yaşını aşmış ve yine transfer rekoru kırılarak Ernst'in transferini borsa'ya bildirirken anında bjk.com.tr de açıklayan yönetim neden bu yazıyı internet sitesinde yayınlamıyor?
Çeşitli yayın organları ile anlaşıp cep telefonlarına her türlü bilgiyi ve borsa duyurularını sms geçen yönetim neden bu konuyu sms geçmemiştir???
Bu mudur şeffaf yönetim? Yoksa bu kaybolan 2/3'ün açıklamasını bir türlü çözemedikleri için mi açıklama yapmaya fırsat bulamadılar?
BEŞİKTAŞ'IN İÇİ BOŞALTILIYOR... Birileri bundan rant elde ediyor...
Ben bu duyuruyu elde ettikten sonra hemen www.bjk.com.tr yi açtım ve karşımda başka bir soygun olan Fulya Projesi'nin kocaman resmini gördüm. Hani şu kaçak olan proje'nin...
Allah sonumuzu hayır etsin...
MALİ KONGRE'ye katılacak olan Kongre üyesi dostların, büyüklerimin bu konuyu, bu mesajı mikrofon'a çıkarak sorarlarsa çok sevinirim. Çünkü ben anca bu satırlarda sorabiliyorum ve okuyanlar yutkunum cevap vermeyebiliyor. En azından orada yutkunsalarda insanların yüzüne bakarak yutkunacaklar...

Altuğ AKTAŞ

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder