1.02.2009

Seric gitti ama giden sadece Seric mi?

Ve olan oldu. Seric ile Beşiktaş yollarını ayırdı.
Acaba bu kadar kolaymıydı gelişen olaylar. Fabian Ernst gibi çok kaliteli bir oyuncu ile anlaşıldı ama hala imza yok. Gerçi Seriç ile yollar ayrıldıktan sonra ben imzanın atıldığını düşünüyorum.
Seric, giderken hem Ertuğrul Sağlam hemde Sinan Engin için açıklamalarda bulundu.
Ertuğrul Sağlam'ın kadroyu kendi kurmadığından, Sinan Engin'in bir menacer arkadaşının araya girmesiyle gerçekleşen transferine kadar bir sürü ağır ithamlarda bulundu. Bazıları gerçek bazıları abartı olabilir ama sonuç itibariyle bir oyuncu giderken bir şey söylüyorsa dikkate alınmalı. Üstelik şu an ki yönetim ve teknik heyet değil görevde olmayanlar hakkında yorum yapıyor.

Benim asıl merak ettiğim; Seric transferi için Gordon'u bedelsiz gönderen yönetim, Ernst transferini bitirmek içinde Seric'i bedelsiz gönderdi.
Peki ne Gordon nede Seric bu takıma hiçbir katkı sağlayamadı ve üstüne top oynamadan paralarını aldılar. Acaba bir sonra ki yeni transfer için hangi futbolcu bedelsiz gönderilecek?

Altuğ AKTAŞ

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder