24.12.2008

Yetkililere sesleniyorum.

Evet, hakem hatalarından Beşiktaş çok çekmiştir.
Evet, puanlarımız çalınmıştır.
Evet, takım kötü durumdadır.
Evet, yabancılarımız rakiplerimizden kötü.
Evet, işi olmayan yöneticilerimiz saha içine girmekte.
Evet, tribünlerimizde bilinmeyen şeyler dönüyor.
Hepsine evet, herşeye evet...
Ama kulübü kendi çöplüğü gibi yönetmeye çalışan insanlara HAYIR...
Tarih 2008'in Eylül ayı.
Yıldırım Demirören'e TFF ve mensuplarına sözle hakaret ederek kişilik haklarına ağır şekilde saldırıda bulunmaktan 3 ay hak mahrumiyeti ve 15 bin ytl para cezası verilmiştir.
Tarih 21 Aralık 2008 ve Yıldırım Demirören bu sefer MHK Başkanı'na ulu orta küfürler sıralayarak yeni bir cezanın eşiğine gelmiştir ve 1 yıl gibi büyük bir cezadan söz edilmektedir.

Beşiktaş'ın başkanı her ne olursa olsun aynı davranıştan ikinci cezayı almak üzere.

Her ne olursa olsun biz Beşiktaş taraftarı ve Beşiktaş camiasının fertleriyiz.
Aileniz her kim olursa olsun, bağlı olmuş olduğunuz camianın saygınlığına yakışır hareket etmek zorundasınız.
Bizler Siyah Beyaz renklerin gölgesinde ayakta durabiliyor ve bu sancağı taşıyorsak saygınlığımızı yitirmeden yolumuza devam etmeliyiz.
Yönetim'in göreve başladığı ilk günden beri söylüyoruz;
"Küfür ile gelen, küfür ile gider"
Sayın Serdar Bilgili, bu camianın başkanıyken statta kimlerin kendisine küfür ettiği ve sonrasında bu küfürlere dayanamayıp istifa ettiği ortadadır.
Daha o günlerden baktığımızda bugünlerin geleceği belli değilmiydi?

Sportif başarısızlıklar, maddi başarısızlıklar hepsi bir yana ama saygısızlık, terbiyesizlik, Beşiktaşlılığa yakışmayacak hareketler, hazmedilemeyecek hareketlerdir.

Ben kongre üyesi değilim, ben yönetim kurulu üyesi değilim, ben hiçbir derneğin üyesi değilim...
Ben Beşiktaşlıyım...
ve UTANIYORUM...

Yetkililere sesleniyorum;
Başarısızlıklarından dolayı her zaman eleştirdiğimiz ama bir türlü istifa ettiremediğimiz ve artık sayın diye bile hitap edemediğim Yıldırım Demirören'e verilebilecek en yüksek cezanın verilmesini talep ediyorum ve belki bu sayede 1 yıl hatta daha fazla bir süre kulübü başkansız bırakacağını göreceğinden istifa edebileceği düşüncesindeyim.

Başta camiamız olmak üzere Türk Futbolu için hayırlısı olanın bu olacağı kanaatindeyim.

Bizler, taraftarıyla, yöneticisiyle Beşiktaş Jimnastik Kulübünü temsil ediyoruz, mahalle takımını değil... Herkes bunun farkına varmalı.

Saygılarımla

Altuğ AKTAŞ

1 yorum: