22.12.2008

Büyük Perşembe'yi bekliyoruz

Beşiktaş'ın başarılı, saygı değer, sevgili sayın Başkan'ı Yıldırım Demirören, 4-2 biten Galatasaray maçından sonra yaptığı açıklamada Perşembe günü gerekli açıklamayı yapacağım dedi.
Acaba daha önceki beyanatlarında olduğu gibi takımı PAF kadro ile sahaya çıkaracağınımı söyleyecek?
Biz ne skorlar gördük, biz ne Perşembeler gördük, biz ne hüsran dolu yenilgiler gördük ama her zaman boynumuz dik oldu.
Bizler Beşiktaşlı Duruşu diye övündüğümüz dik ve asil duruğumuzu hiçbir zaman kaybetmedik.
Beşiktaş Başkanı 2007 yılında yaptığı açıklamada "Beşiktaş'ın hakkını kimseye yedirmeyeceğini ve gerekirse masaya yumruğunu vururum" demişti. Peki ne değişti?
Bizler, Beşiktaşlı duruşumuzu kaybetmemişken, Beşiktaş Başkanı masaya yumruğunu vursun diye beklerken kendisi, rakibin 3. golünü alkışladı. Sayın Adnan Polat bile belki ortam gerilmesin ya da misafirlerine karşı ayıp olmasın diye abartılı sevinç tepkisi vermiyorken Sayın (!) Yıldırım Demirören rakibin 3. golünü alkışlıyordu.
Bu bir tepki alkışı olabilirdi...

Sayın Demirören,
Siz, 100 yılı aşkın süredir ayakta duran Türkiye'nin en eski spor kulübünün başkanısınız. Siz, Demirören Holding'de başarılı ya da başarısız farketmez sonuç olarak yöneticilik yapmış bir insansınız. Siz, iş adamısınız. Siz, Türkiyenin saygı gören sayılı ailelerinden birinin ferdisiniz. Peki siz BEŞİKTAŞlı mısınız?
Bir çok defa "Yeter Demirören Yeter" diye İnönü'de bağırdık/bağırdım ve hiç utanmadım ama 21 Aralık gecesi çok utandım. Belki de sizin adınıza bizler utandık. Ben herşeyden önce Beşiktaş'ın başkanıysam ve bana bu tarz dalga geçer gibi bir slogan atılıyorsa ben tepkimi orada gösterir ve stadı terkederdim. 3. golde rakibimi alkışlamazdım.
Bizler her ne kadar 4-2 yenildiysek bile bunuda hazmedecek güçteyiz. Kızlarınızın parasını bile hazmetmeyi biliyorken, Metalist'e elenildi diye Ertuğrul hoca gönderilirken bile hazmetme sorunu yaşamadık.

Sayın Demirören,
Ben artık Beşiktaş formam ile sokakta dolaşamıyorum...Bunu ben yada biz değil siz ve ekibiniz yaptınız.
Lige ara verildi. Lütfen istifanızı verin. Lütfen bu düzene ben ayak uyduramıyorum dayanamıyorum diyin.

Son 10 sene içerisinde hangi maçta rakip takım taraftarı Beşiktaş için "Taşak Geçiyoruz" diye tempo tuttu sayın Başkan...

Lütfen...
Biz "Büyük Perşembe'yi Bekliyoruz"
Lütfen...

Altuğ AKTAŞ

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder