5.09.2012

Şimdi sıra başkan ve yönetim kurulunda… (04 Mayıs 2012 Fotospor)

ALTUĞ AKTAŞ
Şimdi sıra başkan ve yönetim kurulunda…
04 Mayıs 2012 11:23 http://www.fotospor.com/yazi/simdi-sira-baskan-ve-yonetim-kurulunda_81867

Ve yeni yönetimle ilk galibiyetimizi aldık…

Futbolcularımız, play off sürecinde alınan ilk galibiyeti Başkan ve yönetime hediye etti.

Şimdi sıra başkan ve yönetim kurulunda…

Sayın Fikret Orman;

Başkanlık görevine geldikten sonra, misyonunuzun Beşiktaş’ı bu karanlık günlerden aydınlığa çıkartmak, vizyonunuzun ise Beşiktaş’ı bir kurum olarak kişilere muhtaç kalmayacağı bir konuma getirmek olduğunu açıkladınız.

Şimdi bu sözlerin arkasında durmanızı sizden rica ediyorum.

1 Mayıs 2012 tarihinde kulübümüz için çok önemli bir davanın savunmasını yaptınız. Belki alabileceğimizin en iyisini aldık.

Peki, siz 1 Mayıs tarihinde neden Nyon’a gittiniz?

Bir önceki yönetimin sportif borç beyanlarında usulsüzlük yapmasından dolayı, UEFA kulübümüzü disiplin kuruluna sevk ettiği için oradaydınız.

Suçlamaların muhatabı eski yönetim ve eski başkan Yıldırım Demirören iken siz ve arkadaşlarınız kulübümüzü savundunuz.

Savunma öncesinde Ernst&Young uluslararası bağımsız denetim şirketiyle anlaştınız ve gece/gündüz demeden bütün eski hesapları incelettiniz. Ortaya çıkan raporlar doğrultusunda savunma yaptınız.

Sonuç olarak UEFA tarafından kulübümüze € 500.000- para cezası kesildi. Ayrıca aynı suçu 5 yıl içerisinde tekrar işlersek Avrupa kupalarından men cezası verilmesine karar verildi.

Kötünün iyisi bir karar çıktı diyebiliriz.

Bu kararın çıkmasının anlamı ne demekti?

Bu ceza Beşiktaş Kulübünü aklamıyor. Bu cezayı aldığımıza göre ortada bir suç veya usulsüzlük var.

Bu davaya hazırlanırken, tahmin edilenden daha kötü bir tablo ile karşılaştığınızı dile getirdiniz. Demek ki dışarıdan görünenden çok daha vahim bir tablo bulunmaktadır.

Sayın başkan Fikret Orman ve yönetim kurulu üyeleri; muhatabı olmadığınız bu davada kulübümüzü olası büyük bir cezadan kurtardığınız için hepinize tek tek teşekkür ederiz.

Fakat, şimdi sıra sizde…

Neden 1 Mayıs’ta Nyon’daydınız? Bunları bizlerle paylaşın. Anlaşmış olduğunuz denetim şirketinin tablolarını bizlerle paylaşın. 27 Mayıs 2012 tarihinde 25 Mart 2012’de onaylanmayan 2012 yılı bütçesinin onaylanması için Mali Kongre var.

Bu Beşiktaş’ımız için bir fırsat olabilir.

Neden 1 Mayıs’ta Nyon’daydınız?

Sayın Başkan, lütfen bunları açık ve net bir şekilde açıklayınız.

10 yıl önce mali olarak neredeydik? Şimdi neredeyiz?

Sizce Beşiktaş’ımızı bu hale getirenlerden hesap sorma zamanı gelmedi mi?

Sayın Başkan, neden 1 Mayıs’ta Nyon’daydınız?...

Not: Ayrıca Sayın İbrahim Altınsay’ı tekrar kulübümüzde aktif rol alması için ikna ettiğiniz için siz ve arkadaşlarınızı tebrik ederim.

Altuğ Aktaş
http://www.fotospor.com/yazi/simdi-sira-baskan-ve-yonetim-kurulunda_81867

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder