16.03.2009

İNÖNÜ Yıkılıyor...-3-

10 Eylül 2008'di tarih ve bir yazı yazmıştım... İnönü yıkılıyor
O dönem gazetelerde okuduğum haber üzerine bu başlığı atmıştım. Yönetim, stadı yıkıp yerine yeni bir stat yapacaktı. İşte bunun üzerine bende İnönü yıkılıyor demiştim yazımın başlığına. (Okumayanlar lütfen TIKLASIN)
Bu yazı sonrasında bir çok olumlu ve olumsuz geri dönüşler almıştım.
Yazılar Serencebey Gazetesinde de yayınlandığı için bazı geri dönüşler gazete yönetimine de gitmekteydi. Benim için bunlardan en değerlisi Beşiktaş İnönü Stadı müdürü Sayın Turgut Akhan'ın yapmış olduğu geri dönüştü. Kendisine, yazıma verdiği önemden dolayı tekrar TEŞEKKÜR EDİYORUM...
Bu gelen tepkiler sonrasında bu sefer resimler ile yazımı güçlendirip aynı konuya 25 Kasım 2008'de İnönü yıkılıyor -2- adı altında tekrar değinmiştim. (Okumayanlar lütfen TIKLASIN)

Şimdi tarih 16 Mart 2009... İlk yazımın yayınlandığı günden bugüne neredeyse tam 6 ay geçmişti...
İlk koyduğum resimlerde örümcek ağları bulunmaktaydı. Şimdi ise o örümcek ağları artık çok daha büyük bir hal almış durumda...
Yerlerin kirliliğinden, hijyenden bahsetmiştik...
14 Mart 2009 da Beşiktaş-Gençlerbirliği maçında gerçekten çok daha kötü pozları çekmek zorunda kaldım.

Tuvaletlere girdiğimde, tuvalet kapılarının üzerinde anlamsız şekilde duran, hatta ve hatta gecekonduları andıran saçma bir görünüm ile karşıma çok kötü görüntüler çıkmaktaydı. Aslında bu görüntülere alışıktık fakat acaba bunları hakediyormuyuz diye sorgulamamız gerekmekte.

Pisuvarlara baktığımızda ise sportmenliğe aykırı 6-16-26 rakamlarına rastlıyoruz. Evet, espiri belki güzel fakat aylardır o duvarın üzerinde bulunan sprey boya'nın temizlenmemiş olması ne kadar doğruydu? Oraya yazı yazmak evet kesinlikle yanlış ama o yazıları oradan kaldırmamak da bir o kadar yanlış...

Koltuklara oturulmuyor, koltuklar pislik içinde diye yazılarımda dile getirdiğimde hep tepki alıyordum daha stadın bile önünden geçmemiş insanlardan... Bu koltuklarda değil oturmak, üzerine çıkıp ayakta durmak bile çok zor. Üstelik o koltukların kalitesi o kadar kötü ki, insan eliyle bile o koltuğu yomultabiliyor. O koltukları düzeltmemek hata olduğu gibi bu koltukları bu hale sokmak öncelikle kendine sonra kulübüne yapılmış yanlıştır ve haksızlıktır...

Lavobalarda sadece bir tane sabun olduğunu yazdığımda herkes şaşırmıştı. Evet, gördüğüm zaman bende şaşırmıştım. Tamam yerler pis, duvarlarda sprey boyalar ile yazılar var, tuvaletlerin fayansları kırılmış, duvarlarında örümcekler yuva kurmuş ve hiç hijyenik bir ortam değil ama bir çok insan'ın bir arada kullandığı bir tuvalette sadece 1 tane sabunluğun olması ve el kurulamak için bir ekipman'ın olmamasıda mı acaba taraftar'ın suçu?

Bu resimler ve yazdıklarım kesinlikle kulüp yetkililerini suçlamak için değil. Tabi ki yetkililerde suçlu ama MABEDİMİZ dediğimiz, EVİMİZ dediğimiz stadımızı bu hale soktuğumuz için biz taraftarlarda bir o kadar suçluyuz.

Açıkçası ilgi alanım ve işim gereği İstanbul ve çevresinde ki hatta Avrupa'da ki bir çok maçı statlardan takip ediyorum. İnanırmısınız; ben bu kadar pis bir tuvalet başka hiçbir statta görmedim... Tuvalet'in kapısına 10 metre uzaklıkta BÜFE diye tabir edebileceğimiz, açıkta sucuk, köfte ekmek hazırlayıp satan küçük standlar bulunmaktadır... Peki buradan yemek alırken acaba orada ki mikrop yuvasından gelebilecek tehlikenin farkında mıyız?

Kısaca o kadar çok kötü bir ortamda yaşıyoruz ki, bunu düzeltmek için çok köklü değişiklikler gerekli...

Beşiktaş, İnönü de oynadığı maçları EVİNDE oynamıyor... ÇÖPLÜĞÜNDE oynuyor... Görünen köy klavuz istemez... Aslında yazılacak daha çok şey var ama taraftarlarında yeter artık demesinden korktuğum için şimdilik bununla yetiniyorum...

Dedim ya İNÖNÜ YIKILIYOR...

Altuğ AKTAŞ

http://www.globalspor.com/haber/haberdetay.asp?ID=6789

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder