27.08.2008

Lafım anlayana !!! (basına !)

Galatasaray çok iyi bir transfer yapmıştır. Baros, ile anlaşmış bulunmaktalar.
Baros, son 2 sezonunda her ne kadar başarısız olsa da kalitesi ve kariyeri ortadadır.
Daha 27 yaşında olan Baros, sönmüş olan yıldızını Türkiye'de parlatabilir.
Hem Türk futboluna hem Galatasaray'a mutlaka faydalı olacaktır.

Peki Bu resimleri ve yazıyı neden yayınlıyorum ki ben?

2008 yılının Ocak ayında Beşiktaş bir stoper transfer edecekti.
DRPIC.
Önce herkes çok iyi oyuncu olduğunu anlatan haberler yayınlarken bir anda bütün basın DRPIC'in bir maçta şortunu indirip rakip taraftarlara gösterdiği görüntüleri yayınladı. Gazeteler manşetten yayınladı. Bu haberler sonrasında Beşiktaş Drpic transferinden vazgeçti ve malumunuz Gordon'u transfer etmek zorunda kaldı.

Gelelim Baros'a. Yazı içerisinde bulunan resimler Baros'a ait. Erkekler ile verilmiş pozlar.

Hangi gazetede ne kadar ciddi yayınlandı bu haberler?

Peki resimler dışında video'su çıktı Baros'un.

VIDEO

Irkçılık ile alakalı bir video.

Video'da Baros'un açık açık Zenci rakibine bir eliğle burnunu tutup öbür elini de bir sağa bir sola sallıyor.

Bariz bir şekilde bu bir IRKÇI davranıştır.

Baros ise verdiği bir demeçte;
""Irkçı değilim

Fransa’da ırkçı suçlamalarına maruz kalan Baros ise bu iddiaları kendisine sormamız üzerine, "Lyon’da oynarken Rennes maçında rakibime yaptığım hareket yanlış anlaşıldı. Ben ırkçı değilim. Bu doğru değil. Fransızlar beni yanlış anladı. O gün çok markaj altında kalmıştım. Rakibime rahat nefes alayım anlamında bir işaret yapmak istedim. Yanlış yorumlandı" diye yanıt verdi.

Bir kere nefes almak için bir hareket yapacaksan bu burnunu kapatarak olmamalı çünkü burnunu kapattığında hiç nefes alamazsın.

IRKÇILIĞA sonuna kadar HAYIR.
Peki bu hareketi yapan Baros, Nonda ile yanyana nasıl oynayacak yada Nonda, Baros ile nasıl yanyana oynayacak?

Daha da önemlisi var;
DRPIC konusunda günlerce yazılı/görsel ve sesli basında haberler yapılıp konu hakkında yorumlar yapılırken bu konu hakkında neden aynı yoğunlukta haber yapılmamaktadır?

Basında eşitlik gerekmektedir.

Galatasaray'lı dostlar yanlış anlamasın, tekrar ediyorum;
Baros, kaliteli bir transferdir. Türk futboluna katkı sağlayacaktır.
Avrupa'da değerli bir oyuncudur ve yaşı itibariyle daha 6 sene top oynayabilir.
Yıldızı tekrar parlayabilirse aldığı fiyatın üstünde bir fiyata tekrar satabilirler.
Mutlaka Turkcell Süper Lig'e katkı sağlayacaktır.

Tekrar ediyorum benim lafım eşit hareket etmeyen basınımıza asla ve asla Baros yada Galatasaray'a değildir.

Altuğ AKTAŞ

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder