19.11.2008

Tanrının sopası yok, ELİ var

Sene 1986 Meksika Dünya Kupası. Çeyrek Final de iki büyük takım eşleşti ve Maradona unutulmayacak bir gol attı. Maçı Arjantin kazandı. Gol Tanrının Eli olarak tarihe geçti.
Sene 2008 ve Maradona, Arjantin milli takımının başına geçti. İlk rakibi İskoçya.
İskoçya'nın başında bulunan teknik ekip içerisinde tanıdık bir isim var.
Terry Butcher. Bu teknik adam kim der iseniz, 1986'da ki maçta Arjantin'e karşı defans oyuncusu olarak sahaya çıkan bir İngiliz vatandaşı...
Dedim ya Tanrı'nın sopası yok eli var diye, işte bu maç göreceğiz Tanrı'nın elimi daha ağır yoksa sopası mı .... :)
Not: Maç NTVSPOR'dan canlı yayınlanacak.

Altuğ AKTAŞ

3 yorum:

  1. Daha 8. dakikada Rodriguez in attığı gol ile maçı Maradona kazandı

    YanıtlaSil
  2. Altuğ, Maradona'nın maç sonu açıklamalarını bir oku. Giydiriyor Butcher'a. Ben de yazdım blogda.

    YanıtlaSil
  3. senin blogu bulamıyorum ben
    ismine tıklıyorum ama cıkmıyor :)

    YanıtlaSil