6.04.2009

Batuhan Karadeniz ES-ES de kadro dışı kaldı.

http://atgatg.blogspot.com/2009/02/besiktas-ve-genc-yetenekler-serencebey.html
Daha önceden yazdım demeyi, söyledim demeyi sevmem ama bunların hepsini çok daha önceden yazmıştım ve bunları görmemek aslında KÖR olmak demekti...

Milli takım kampındayken odasını terkedip sabahlara kadar otel'in discosunda eğlendiğini yazdım, başka takımların menajerleri ile dialoglar içinde olduğunu yazdım.
Daha ne yapmalıydım bağırmalımıydım?

Bu çocukta yetenek var dedik ama bu yetenek top top duran bir hamur gibi dedik.
17 yaşında bir çocuk dedik...
Sigara içiyor dedik... İnanan olmadı...
Discoları seviyor dedik... İnanan olmadı...

Peki şimdi ne oldu?
Batuhan Karadeniz, Fenerbahçe maçı öncesinde disco'da sabahladığı için süresiz KADRO DIŞI KALDI...
Ne için kadro dışı kaldı?
Disco'da sabahladığı için...

Ama hani bu çocuk milli takım kampındayken odasını terkedip discoya gitmezdi?
Hani bu çocuğun kötü alışkanlıkları yoktu?

Sakalda bıraktım ama hala dikkatlice yazılarımızı okuyan yok...

Batuhan, çok yetenekli bir çocuk ama dediğim gibi top top duran bir hamur gibi...
Bu hamuru alıp yoğurup kalıba koymamız lazım...
Bizlerin şekillendirmesi lazım...

Yoksa bir yıldız daha gökyüzünde yerini alamadan kayar gider...

Altuğ AKTAŞ

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder