13.04.2009

Utanıyorum...

http://www.globalspor.com/haber/haberdetay.asp?ID=9999


Utanıyorum…

Evet utanıyorum…
Tabi ki kendimden değil…
12 Nisan Pazar akşamı oynanan bir maçın benim ülkemde oynanmasından ve bizlerin yıldız diye tabir ettiğimiz insanların affedersiniz ama kahve ağzı ile beyanatlar vermesinden utanıyorum…
Evet utanıyorum… ama kendimden değil…
İspanya’da bir televizyon kanalı (Canal+) yabancı bir maçı canlı yayınlanıyor ve o maçı yöneten hakem bitiş düdüğünü çalmadan bu televizyon kanalının spikeri yayını kesip “artık sonuç değişmeyecek” diyip yayını kesiyor ve devamını yayınlamıyor…
Neden mi? Çünkü sahada “KAN” akıyor…
İspanya’da maçı canlı yayınlayan televizyon kanalı bir anda kavga çıkınca yayını kesip, “biz futbol izlettirmek isterdik ve şuan sahada futbol yok. Zaten maç bitti. Hakem muhtemelen oyunu başlattığı gibi bitirecek ve sonuç değişmeyecektir bu nedenle biz futbol yayınlamak istediğimizden sizlere bu görüntüleri izlettirmemek için yayını kesiyoruz” diyip yayını kesiyor.
İşte bu maç benim ülkemde ve benim futbolcularımla oynandığı için utanıyorum…

Bir tribünün üst katında kendilerine ayrılan yerden ayrılıp alt kattaki tribünün çatısına insanlar çıkıyor ve alt kattaki tribünde bulunanlarda açık bir tarafa kaçmıyor… “Çatı yıkılacak lütfen çıkmayın çatıya” diye anons yapılıyor ama (doğrumu bilmiyorum sadece 1-2 dostumdan gelen bilgi) numaralı tribünde bu anonsçulara yakın olan taraftarlar bu sefer “neden anons yapıyorsun bırak tepki göstersinler” diye bağırıyor.
Peki ya çatı yıkılsaydı o küfür edenler ne yapacaktı?

Evet utanıyorum…
Dünyanın sayılı derbisi diye tanıtılan bir derbinin oynandığı statta, Federasyon Başkanı olmadığı için… Maç sonunda toplum içinde bir sınıfı olduğu (!) düşünülen ve insanlara örnek olması gereken bir Başkan’ın Futbol Federasyonu Başkanı için küçük düşürücü sözler sarf ettiği için utanıyorum…
Liverpool, önce Real Madrid’e ve 4 gün sonra Manchester United’a Old Trafford da 4 atıyor ama hiçbir yönetici ne bu tarz bir açıklamada bulunuyor ne de taraftarlar sahaya atlıyor…
Fenerbahçe, Galatasaray arasında oynanan bir maç acaba Manchester’ın Liverpool’dan 4 yemesinden daha mı önemliydi? Yada B.Münih’in Barcelona’ya ezilerek 4 gol yemesi ve sonra evine dönmesinden daha mı önemliydi???

Evet utanıyorum…
Ama Milli takımda aynı odada yatan, hafta arasında Play Station partileri veren futbolcuların birbirlerine sahanın içinde yumruk atmasından utanmıyorum. Sahada olan sahada kalır mantığını unutup duşunu alıp, soyunma odasından çıkıp mikrofonların karşısına geçip bu sefer sözleriyle hala kendine hakim olamayan futbolcuları bundan 8 ay önce alkışladığım için utanıyorum…

Ben utanıyorum… Ya onlar???

Altuğ AKTAŞ
GlobalSpor.com

http://www.globalspor.com/haber/haberdetay.asp?ID=9999

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder