3.11.2009

Kayıt altında geyik...

Hayır... Yazmamalıyım... Bu konu hakkında yazmamalıyım...
Ama buğulu camın arkasında duran ve yüzleri ekrana yansıyan büyüklerimiz benim gözümün içine baka baka beni çocuk yerine koyarken ben görüş bildirmiyorum...

Cuma gününden beri ne konuşuluyorsa benimde konum bu...
Sayın Ercan Saatçi ve Sayın Metin Özülkü'nün 2006 yılında yapmış olduğu dostane (!) ortamda ki konuşmalar...
Aslında benim konum bu konuşmalar değil.
Sayın Saatçi'nin dediği gibi hepimiz bu tarz geyikler yapıyoruz doğrudur ama benim asıl dikkatimi çeken konu ve hatta konular bu olay sonrasında yapılan açıklamalar.

Çok yakın geçmişimize baktığımızda TSYD'nin başında bulunan Esat Yılmaer'in üstüne bir pozisyona Ercan Saatçi'nin getirilmesiyle zaten bazı polemikler başlamıştı. Birde üzerine Ercan Saatçi'nin köşe yazarlığı görevine bir yakınını getirmesiyle başka yerlerede çekilmeye başlandı.

Bir bombada eski kayıtlardan çıkmaz mı...
Konu hakkında konuşmaya gerek yok açıklamaya bakalım...

"Program başlamadan önce, Metin Özülkü ile ev ortamında tamamen maç geyiği yapmıştık… Ve bize özel, mahrem bir konuşma geçmişti aramızda. İnanın ben de internette görünce hatırladım ve şok oldum… Bunun telefon dinlemeyle, gizli kamerayla kişilik mahremiyetine tecavüz etmekle hiçbir farkının olmadığını düşünüyorum.....Ama bizim o konuşmalarımızın kesinlikle “aleni” olmadığının, iki arkadaş arasında kayıt dışı bir sohbet olduğunun bilinmesini isterim…..Benim üzerimden yapılan bu olay tam anlamıyla, bir özel alan ihlali, mahremiyet ihlali ve bir çeşit telekulak olayıdır"

Yukarıdaki cümleleri çıktığı televizyon programlarındada sarfetmiştir ve bütün büyüklerimizde doğrudur demiştir.

Ya acaba benmi çok safım yoksa dediğim gibi buğulu camın arkasındaki büyüklerimiz mi beni saf sanıyor...

Şuan ilgili video kaydını açıp oradaki görüntüyü buraya yazıyorum:
Metin Özülkü: Biraz spora dönmek istiyorum ve spora dönüncede direkt olarak tabi Fenerbahçeye dönmek istiyorum. Eee...
Ercan Saatçi: Nasıl ....
Merin Özülkü: .......
Hep Beraber: hahahahahahhahahaa
Metin Özülkü: Abi yalnız lütfen ya programın içinde böyle şeyler yapmayın.
Ercan Saatçi: (arkaya dönüp) Ne oldu hocam?
Metin Özülkü: Ya kesebilecekmiyiz? hahahaha Ya küfürlü müfürlü konuşmayalım lütfen... hayır seyreden bayanlar muhakkak vardır.
Ercan Saatçi: Ya aslında buradaki küfür aslında cinsellik içermiyor. Ya hani şey (şak diye bir ses duyulur) anladın...
Ercan Saatçi: Dikkat yani Galatasaraya girmeden şey yapalım.
Metin Özülkü: Galatasaraya girmeyelim
hahahahahahahaha
Ercan Saatçi: Hadi alalım bakalım

Demekki OFF THE RECORD dedikleri bu...
Ama bence kayıttalar... görüntülerden belli kameralarda değişiyor bir kamera sabit çekmiyor. Kayıt dışıysa o nasıl oluyor?
Hayır madem program arasındaki bir sohbet o zaman neden KESEBİLECEKMİYİZ ve HADİ BAŞTAN ALALIM gibi cümleler kuruyorlar?
Dostane ortamdaki konuşmayı tekrarmı yapacaklar???

Ey sevgili büyüklerim:
Hürriyet gazetesinin çiçeği burnundaki Spor Koordinatörü -ki bu nedemek oluyorsa- sayın Ercan Saatçi'nin bu görüntüsünü adam akıllı izlemeden mi programa alıp bunun bir dostane sohbet olmadığını söyleyemiyorsunuz yoksa birileri bu tarz yüklenmeyin mi diyor?
Yada neden koruyorsunuz?

Ben küfürü konuyu konuşmuyorum
Farkettiniz umarım...
Benim konuştuğum konu gözümüzün içine baka baka bu konuşmanın iki kişi arasında geyik diye tabir edebileceğimiz bir maç sohbeti esnasında yapılmış olan bir kayıt diye lanse edilmesine kızıyorum ben ve 10 yaşında ÇOCUK olmadığımı sadece dile getiriyorum...

Son olarak: Ya ben çok dikkatliyim yada dedim ya beni çocuk yerine koyuyorlar...

Saygılarımla...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder