5.09.2008

Beşiktaş yönetimine teşekkür (Nisan 2007)

Biraz eski bir olay ama blog'a da yazıp konuyu tekrar hatırlatmak ve emeği geçenlere tekrar teşekkür etmek istedim.
Bir dostum'un, Ankara'da tekerlekli sandalye ile yaşamını sürdürmek zorunda olan bir yiğeni vardı ve Mathias Delgado hayranıydı kendisi.
Maçlara gidemediği ve Delgado'yu yakından göremediği için çok üzülüyordu.
Israrla Mathias Delgado'nun teriyle ıslanmış formasını istiyordu. Ter olayını belirtmemin nedeni gerçekten giydiği formayı istediğini net bir şekilde anlatmak içindi.

Nevzat Demir Tesislerindeki görevli arkadaşlar ile görüşen arkadaşım aldığı cevap karşısında şaşkınlığını gizleyememişti. 'Siz Store'dan forma alın biz burada çimlere sürter maçta giyilmiş havası yaratırız bundan başka bir şey yapamayız' demişlerdi.
Olumsuz yanıt alınca benden yardım istedi.

Yaptığım bir iki görüşme sonrasında zamanın Beşiktaş Futbol Takımı Basın Sorumlusu Tuncay Yanık ile bağlantıya geçtik.

Kendisi beni aradığında, Mathias Delgado'nun yanında olduğunu ve konuyu duyunca çok duygulandığını, önümüzde ki haftasonu Ankara'da maça gideceğiz, orada maç çıkışı formayı Delgado kendi elleriyle teslim etmek istiyor dedi. (Konuşma 29.Mart.2007 maç 2.Nisan.2007)

Organizasyonu hemen yaptık ve 2 Nisan 2007 Pazartesi günü Ankara'da Gençlerbirliği ile yapılan maç sonrasında Mathias Delgado formasını teslim etti. (Maçı 2-0 kazanmış olmakta, bu güzelliğe ayrı bir anlam kattı.)

Bu organizasyonda emeği geçen yönetim yada kulüp çalışanı ve özelikle Tuncay Yanık ve Mathias Delgado'ya tekrar teşekkür ederim.

Altuğ AKTAŞ

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder