18.07.2008

Artık benimde Blog'um var :)

Tüm dostlara selamlarımla başlamak istedim.
Evet, başlıkta gördüğünüz gibi artık benimde bir blog'um oldu.
Çevrem de bulunan hemen hemen bütün dostların blog açmasıyla çığ gibi büyüyen blog modasına bende katılmak istedim.
Hem biraz daha özgürce eleştrilerimi yapabileceğim hem de üzerimde oluşan kimliklerden daha rahat sıyrılacağımı düşündüğüm için bu blogu açmaya karar verdim.
Böylelikle bazı yazı ve yorumlarımı daha özgür yapabileceğime inanıyorum.

Beni tanımayan yada yeni tanıyan dostlar için biraz kendimi tanıtmam gerekirse;
1981 İstanbul doğumlu ve halen İstanbul'da yaşamaktayım.
1998 senesinde internette dolaşırken bir anda kendimi bir bahis sitesiyle karşı karşıya gördüm.
Futbol'a olan merakım zaten hem aileden gelen bir sevgi ile hemde Futbol'un tutkusuna kapılarak küçük yaşlardan itibaren gelişmekteydi.
Bu bahis sitesi ile tanıştıktan sonra futbolla daha iç içe olmaya dünyanın her yerinden bilgiler toplamaya, çeşitli forumlara üye olup bilgiler toplamaya başlamıştım.
Günler geçtikçe daha tecrübe ve bilgi kazanıyordum.

Gün geldi kendi dostlarımla kendi platformumu kurup orada bilgi, beceri ve tecrübelerimizi hem birbirimizle kendi koyduğumuz kurallar çerçevesinde özgürce paylaşmak hem de bizi takip edecek insanlara birikimlerimizi sunmaya karar verdik.

Bu platform'un ismi değişti, yöneticileri değişti derken en son ve en sağlam halini aldı.
Sizlerinde bildiği gibi uzun bir süredir Globaliddaa.com adresiyle bahis bilgi ve birikimlerimizi paylaşıyoruz.

2003-04 yıllarında herşey çok hızlı gelişmeye başladı. Düşe kalka tecrübe kazanmış ve ayakta durmayı öğrenmiştim. 2005 sonlarında Karadeniz bölgesinde çıkan bir gazetenin İddaa ekini hazırlamaya başlamıştık. Kısa bir süre sonra VAPIO?'da tam sayfa yazılar yazmaya başladık. 2005 yılında sevgili dostum Genco Boran, sevgili abilerim Hüseyin Özkök ve Barış Ertül ile tanışmıştık. Bir hafta sonu Genco Boran'ı yayını sırasında ziyaretine gittiğimde partneri Hüseyin Özkök'ün o gün yayında olmayışından beni mikrafona oturtmuştu. Hazırlıksız ve heyacanlıydım tabii ki. O gün ve takip eden her hafta sonu artık Radyospor'da hem Genco Boran'ın hem de Barış Ertül'ün programlarında konuk olarak katılmaya başlamıştım.

Dedim ya her şey çok hızlı gelişti diye. Türkiye'nin en büyük spor portallarından Mackolik.com'un sahipleri sevgili abilerim Erdem Yurdanur ve Tarkan Onar ile tanışmış ve çeşitli projelerde birlikte çalışmaya başlamıştık.

Bunun yanı sıra çeşitli ufak çaplı internet üzerindeki oluşumlara destek vermiş ve yazılarımı yayınladım.

Belkide bu serüvenin en heyecanlı bölümü ise 2007 Eylül ayında yaşanmıştı. Gelen teklif ile Fotomaç İddaalıyız ekinde yazı yazmam istenmişti. Tabii ki fazla düşünmedim.

Demek ki yaklaşık 10 senelik birikimim bir hiç değil di ve kendi tahminimden daha çok yol almıştım ki bu teklif yapılmıştı.

Şuan hala, gerçekten Türkiye'nin en iyi kadrosuna sahip olduğunu düşündüğüm Fotomaç İddaalıyız ekinde yazılarıma devam ediyor, Globaliddaa.com'da birikimlerimi paylaşıyor ve çeşitli bağlantılar ile Radyospor'da dinleyicilere ulaşıyorum.

İddaa/Bahis yorum ve tahminlerininde var olacağı ama daha çok sportif yorumlarımı yayınlayacağım blog'umu da açmış oldum.

Spor'un Futbol olmadığı, Futbol'un Spor olduğu kavramını hep beraber oturtacağız.

Artık hepimize hayırlısı olması dileğimle...


Altuğ Aktaş

1 yorum: