5.05.2009

THE GREEN STREET HOLIGANS 2


THE GREEN STREET HOLIGANS 2
İlkinden bahsetmiştim (Tıkla)
Az evvel ikincisini bitirdim ve gerçekten çok güzel bir film.
İlk film büyük bir kavga ve sonrasında polis baskını ile bitmiş ve devamı niteliğinde ki bu filmde bu sefer hapishanede devam ediyor.
West Ham ve Milwall takım taraftarlarının tekrar bu sefer hapishane de bir araya gelmeleri sonucu ortaya çıkan olayları yansıtıyor film...
Bir iki sahnede ilk filmi ve ilk filmde ki olayları hatırlatacak bir kaç dialog var.
Filmi fazla anlatmak istemiyorum.
İlk filmde dostluk, kardeşlik ve arkadaşlığın ön planda olduğu bir filmdi.. Bu filmde de aynısı var..
Bazı forumlarda filmde tribün olmadığı söylenmiş ama artık seri diye bileceğimiz bu filmde zaten anlatılmak istenen tribün değil ki...
Holigan deyince akla tribün mü geliyor???
Özellikle ilk filmde Manchester United maçına giderken trenden erken inip sonra araba ile Manu lu taraftarları basmaları unutulmayacak efsane bir sahneydi bunun tribünle bir alakası yok ki...
Bu film de aynı şekilde...

En kısa sürede izlemenizi öneririm
5 üzerinden 4,5 veriyorum ben... Yarım puan kırdım çünkü bana kısa geldi... En azından 1 saat daha uzun olabilir di :) . . .

Altuğ AKTAŞ

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder